Blog Listem

Bu Blogda Ara

Sayfalar

23 Kasım 2007 Cuma

Anlamak

Dev bir fanusun içindeyim ben;
Fanusum dünya.
Başımı çıkarıp bakıyorum.
Dünya genişliyor;
Ben kayboluyorum.

Dev bir oditoryumun ortasındayım ben;
Konuştuklarım duyulmayanlar.
Sesimi yükseltiyorum.
Dinleyenler hissizleşiyor;
Ben kayboluyorum.

Dev bir yasanın gücündeyim ben;
Kurallarım yılanların asası.
Çiğnemek istiyorum.
Dokunduklarım bölünüyor;
Ben kayboluyorum.

Dev bir günahın gizindeyim ben;
Günahlarım masumluklarım.
Bağışlanmak istiyorum.
Kovulduğum cennet;
Ben kayboluyorum.

Dev bir çığlığın üstündeyim ben;
Çığlığım bedenler.
Hayatın bacaklarını aralıyorum;
Bedenlerin canı acıyor.
Ben kayboluyorum.

Küçük bir taşın özündeyim ben;
Taş; kalp kesilen...
Özüm ayak izleri.
Hiç bir şey istemiyorum.
Ben kaybolmuyorum.
Göç ediyorum...

Hiç yorum yok: