Blog Listem

Bu Blogda Ara

Sayfalar

4 Aralık 2013 Çarşamba

Leylak Kokulu Bir Sabaha Uyanış

Mor kız rüyalarımdaydı yine.
Dudakları camdan, saçları ipekten.
Tüm saydamlığıyla öperken beni
birden yükseldi geceye doğru.
Tam da arasıra beni görmeye gel böyle diyecekken.
Tılsımıyla gitti oysa.
Ve işte o an, yükseldi isyan çığlığı ağaçlardan,
ağırlığını koydu tüm bulutlar.
Bize kucak açan gökyüzü,
kum yığınına dönüştü bir anda.
Ben uyandığımda birdenbire,
mor bir meltem esintisini hissettimç
Sessizliğini bölmüştüm gecenin,
derinliklerinde yitirmiştim kendimi.
Kendindelik ve kendiliğindelik sarmıştı benliğimi.
Gözlerim kilitlendi, kulaklarım tıkandı, dudaklarım mühürlendi.
Mor rüyalarımdan uyanmıştım.
Gökyüzünün mor kumlarıyla birlikte.

Ve şimdi kendi kendime sesleniyorum Mor Kız'a:
Tüm gidişlerini de yanında getirerek,
Leylak kokulu bir sabahta uğra.

http://www.youtube.com/watch?v=NQb_Pzss7I0

Hiç yorum yok: