Blog Listem

Bu Blogda Ara

Sayfalar

1 Mayıs 2011 Pazar

Edward'ın 2. Yüzü

Duydum ki Edward;
Öldürmüssün kendini benim yüzümden.
Gülmüs, aglamıs, zorlamıs, oyalamısım.
Senin görünmeyen ikinci yüzündüm.
Ama iki yüzlü degildim arkadasım.

Gördün mü beni Edward;
Sana hikayeler anlatmısım.
Gamzelerimle, hıckırıklarımla.
Gerceküstü bir trajedinmisim
Geceleri yasatmamısım sana kasabada.

Hissettin mi beni Edward;
diger ruh ikizini.
Kafesim senin yüzündü,
gercektim ya da degil.
Belki de sacmalıktım.
Ben bu muydum zavallı Edward?
Ben bu muydum bir nefes ote arkandaki.
Senin diger yüzündüm,
konusamayan diger yüz.
sen de benim kafesim arkadasım...

1 yorum:

Pinar Temocin dedi ki...

Tom Waits'in "Poor Edward" sarkısı esiginde, Edward Mordrake'in arkasındaki 2. yüzün konusması olarak yazdıgım siir.