Blog Listem

Bu Blogda Ara

Sayfalar

26 Mart 2009 Perşembe

Harcayış

Harcadığımda günleri
ve kendimi
Daralıyorum, dağılıyorum.
Çiğniyordun, yutuyordum.
Terleyerek uyandığımda
düşlerimi anlatıyorum harcadıklarıma.
Çölde çay içiyorduk,
şaraplar üretiyorduki kelimelerle birlikte,
adını söylerken zorlandığımız ülkelerde.
Boyuyorduk duvarlarımızı, dualarımızı.
Konuşuyorduk hayvanlarla,
okuyorduk zihinlerini.
Masallar uyduruyorduk,
Külkedisi'nin ayakkabısını ben çalıyordum.
İnanıyordun, inanıyordum.
Sevişerek gençleşiyor,
yaşlanırken sevişiyorduk.
Ağır suçlar işliyorduk birbirimize.
Sonra affediyorduk birbirimizi.
Terk ederken kapanıyordu kapılar,
geriye doğru atılıyordu adımlarımız.
Yorukdukça koşuyor,
koştukça uçuşuyorduk bilinmezliğe.
Çözüyordun, çözülüyordum.
Dünya üzerime kustuğundan beri
Yalnız uyanıyorum
ve biriktiriyorum harcadıklarımı.
Susuyordun, anlatıyordum...

Hiç yorum yok: