Blog Listem

Bu Blogda Ara

Sayfalar

4 Temmuz 2008 Cuma

Delgadina

Benim hüzünlü sevgilim
Hayata bir güzelleme benimki;
Masum ve içlice
Yaşı aşkta aradığın delilikte.

Elimde kalan tek teselli
Aşk hissettiğimden daha fazlasını vermediğinde
Sen hep uyuduğundaki gibi ol;
İşte benim olgunluğum bu!
Çok kadın çok rüyaydı oysa;
Yıllarla hesaplaşırken, gözlerim görmediğinde.
Ben yalnızca sessizliğini dinliyorum,
Büyüleniyorum, büyüyorum.
Gözlerinin rengini değiştirebiliyorum;
Bal rengi, su rengi, kızdığında kül rengi.
Uyuyuşundaki ahengi asla.
Herşey yerli yerinde durmasın.
Herşey zamanında yapılmasın.
Ama sen hep böyle kal;
Benim hüzünlü sevgilim...

1 yorum:

efrasiyab dedi ki...

güzellemeye güzelleme...


"çok kadın çok rüyaydı oysa"
uzaklaştıkça güzelleşirdi

hayata bir küfür benimkisi de
"yaşı aşkta aradığın delilikte"

"ben yalnızca sessizliği dinliyorum"
dinledikçe sessizlik oluyorum, belki şehrin gürültüsünde yok oluyorum. bilirsin ki zaman, zaman zaman yoktur... o zaman aşktır...